پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » خرید تجهیزات ایمنی موردنیاز صنایع اصفهان لازم است 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

خرید تجهیزات ایمنی موردنیاز صنایع اصفهان لازم است 

کد خبر: 9799

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خرید برخی تجهیزات موردنیاز جهت ایمنی صنایع لازم است، باید مالکیت تجهیزات خریداری شده برای صنایع باشد اما بهره برداری را سازمان آتش نشانی انجام دهد.

رخدادشهر: محمد نورصالحی اظهار کرد: وجود صنایع در اطراف اصفهان این شهر را با خطراتی روبرو ساخته است که سبب می‌شود به صورت ویژه به توسعه زیرساخت‌های ایمنی بپردازیم و در جهت تحقق آن تأمین این زیرساخت‌ها را الزام آور و دنبال کنیم. 

وی با اشاره به لزوم بررسی نیازهای لازم در این زمینه افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارشی را در این موضوع با بررسی و احصا نیازهای حداقلی تهیه و ارائه کند تا آن را برای پیگیری‌های لازم به استانداری اعلام کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید به مسئولان استانی یادآور شد که برای برقراری ایمنی به چه تجهیزاتی نیاز داریم. قطعا اگر حادثه‌ای در شهر رخ دهد مجموعه آتش‌نشانی برای کمک به صنایع اقدام خواهد کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، وی خاطرنشان کرد: خرید برخی تجهیزات موردنیاز جهت ایمنی صنایع لازم است، باید مالکیت تجهیزات خریداری شده برای صنایع باشد اما بهره برداری را سازمان آتش نشانی انجام دهد تا در مواقع خطر بتوانیم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید